IF YOU DONT LIKE ME , PLEASE MOVE YOUR MOUSE TO THE RIGHT-UP CORNER AND CLICK [ X ] SINCE YOU STILL HAVE TIME AND CHANCE.

Jessie Ng Jia Cheng A.K.A. Qian :


Some people come into our lives and quickly go
Some stay for awhile and leave footprints on our hearts
And we are never, ever the same

Your prince will come.
He may not be riding a white horse, or have a big castle.
But he will want you, and only you, and that will be better than any fairytale


It's hard to determine
where to draw the line
between being nice
and not hurting people's feelings
and standing up
for what you believe

Sunday, August 14, 2011

再过不久,我们就不会再分开了 : )


我夢裡出現了一個你
還陌生卻熟悉
還有架鋼琴一點旋律
他讓我不想清醒

一個從未見過的你
一件從未發生過的事
一件不可能的事實
我要抓著你的手對你哭
求你別再離開我

一個從未見過 的你
卻讓我不知無盡 為你
一件不可能的事實
現在我不會再讓你離開我
我們終於在一起

- 萧敬腾-

现在是深夜11时30分
高兴得睡不着

太多了
关于我们的点点滴滴

我告诉他
等我们见面后就别再分开了好不好
他问我
是不是真的很害怕他再离开呢
我说对
他答应我 : )

我知道
这是全世界最幸福的感觉吧
太好了...
再过不久
我们就可以在一起了
我们有好多好多的梦想要一起实现
: )

真的是太好太好了
我笑了,笑得好开心
心感到好温暖,就像有你在我身边一样。

亲爱的
我相信你 .

别再离开了
好吗
:' )

再过不久,我们就不会再分开了,
我爱你

No comments: