IF YOU DONT LIKE ME , PLEASE MOVE YOUR MOUSE TO THE RIGHT-UP CORNER AND CLICK [ X ] SINCE YOU STILL HAVE TIME AND CHANCE.

Jessie Ng Jia Cheng A.K.A. Qian :


Some people come into our lives and quickly go
Some stay for awhile and leave footprints on our hearts
And we are never, ever the same

Your prince will come.
He may not be riding a white horse, or have a big castle.
But he will want you, and only you, and that will be better than any fairytale


It's hard to determine
where to draw the line
between being nice
and not hurting people's feelings
and standing up
for what you believe

Friday, August 5, 2011

谁还记得是谁先说

你好吗
你变得越来越陌生了
为什么

这是你第一次对我那么凶
责怪我发小姐脾气

你为什么不知道
为什么我会有这样的反应
我也是第一次对你这样
不对吗

你为什么不知道
我太在乎你了

我太傻

我以为你会明白
我做什么都是为了你
都是为了你着想
你怎么可以那么残忍呢
留下我,哭了一整夜,哭肿了眼睛,也不知所措

我知道
我一直想要陪你过下半辈子的
我不想缺席你的以后
但是
你并不这么想
虽然你不是拒绝
你说的是一切随缘

没有你 怎么办
我只想用我这一辈子去爱你
从今以后
你会是所有

我呢?
我想做你的唯一
呵,怎么还是那么执著呢

无论怎么样
我一定会努力

觉得自己说太多了
觉得自己太自私了
没问过你
就想要一辈子赖着你
对不起

每個人這一輩子
只要有一次真愛的感覺
活著就是值得地

能夠遇見你
就算以後的日子可能嘗到心痛
還是謝謝你

原來愛情可以讓人一夜長大
領悟從古至今所有的情話

沒有你 怎麼辦
像我現在無法入眠
多想要 和你聊聊天

沒有你 怎麼辦
像我現在無法入眠
只想要 你在我身邊 在我身邊


你在我生命之後的結果
就好像我從來沒難過過
最難過的不過 就是渡過
今晚想你的寂寞


对不起,我爱你

No comments: