IF YOU DONT LIKE ME , PLEASE MOVE YOUR MOUSE TO THE RIGHT-UP CORNER AND CLICK [ X ] SINCE YOU STILL HAVE TIME AND CHANCE.

Jessie Ng Jia Cheng A.K.A. Qian :


Some people come into our lives and quickly go
Some stay for awhile and leave footprints on our hearts
And we are never, ever the same

Your prince will come.
He may not be riding a white horse, or have a big castle.
But he will want you, and only you, and that will be better than any fairytale


It's hard to determine
where to draw the line
between being nice
and not hurting people's feelings
and standing up
for what you believe

Monday, July 11, 2011

相逢,不是恨晚,便是恨早。


爱的距离真是世界上最遥远的距离。

爱上了你
我才领略思念的滋味、分离的愁苦和妒忌的煎熬,还有那无休止的占有欲。
为什么你的一举一动一言一语都让我心潮起伏?
为什么我总害怕时光飞逝而无法与你终生厮守?

认了吧
这一切的感觉都是真实的
月有阴晴圆缺
人有悲欢离合

每一次我都对自己说
我们之间的问题就是距离
我不知道原来我需要给的是时间

你说过
你已经不知道爱是什么了
已经对那感觉没有了熟悉的影子
这一切的一切都是为了让我死心吧
6年。
我们经历的还不少吗
虽然我们从未见过面
那些回忆,我愿意一生收藏

你讨厌
讨厌在你离开之前,我没答应你的要求!

如果可以的话
你愿意用你全部的真心来对待我吗
我们可以很幸福,幸福的让人羡慕
我没想到最后决定爱上我的你
说你一定会努力做到!

爱情原来可以那么简单


呵呵。。。
你。。。是真的对他心动了吧?

等我
等我毕业以后
让我们的缘分继续蔓延
直到永久
因为... 我不希望我们只是朋友 ...













你爱我,为了我的幸福,你愿意放弃一切——包括我

No comments: