IF YOU DONT LIKE ME , PLEASE MOVE YOUR MOUSE TO THE RIGHT-UP CORNER AND CLICK [ X ] SINCE YOU STILL HAVE TIME AND CHANCE.

Jessie Ng Jia Cheng A.K.A. Qian :


Some people come into our lives and quickly go
Some stay for awhile and leave footprints on our hearts
And we are never, ever the same

Your prince will come.
He may not be riding a white horse, or have a big castle.
But he will want you, and only you, and that will be better than any fairytale


It's hard to determine
where to draw the line
between being nice
and not hurting people's feelings
and standing up
for what you believe

Tuesday, December 7, 2010

我对你有一点动心


我对你有一点动心
不管结果是悲伤还是喜
有那么一点点动心
一点点迟疑
害怕爱过以后还要失去
难以抗拒
人最害怕就是动了情


这一刻,
我要把我的心情写下来。

紧张,害怕,兴奋
这些感觉一直一直的缠绕着我

对....
是因为他
但是对不起
我不会承认
因为我害怕
我不想让他知道

如果你知道了
我们还可以开开心心的聊天吗?
为所欲为,畅言畅语,无所不谈
如果不能
这一步,我该怎么踏出,因为它是一场赌注

我不清楚这是种冲动或是对你动了真情
那种感觉,很真实
也像梦一样的甜蜜
我不知道该不该相信这一切

Im afraid of care too much,
because i fear that you doesn't care at all.

怎么办呢?
: (

*心怦怦怦怦的跳*
加油,一切都会好起来.


我想,
我喜欢上你了
笨蛋


No comments: